مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-13سياسي

ارتباط نفت و دانشگاه موجب حل مشکلات این صنعت می شود


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: صنعت نفت یکی از مهم ترین صنایعی است که می تواند در ارتباط با دانشگاه منافع استان و کشور را تأمین کند؛ ارتباط میان صنعت نفت و دانشگاه می تواند موجب حل مشکلات این صنعت شود و در این زمینه نیز زیرساخت های لازم در دانشگاه فراهم است.

- دکتر علی محمد آخوندعلی در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مدیران این شرکت که امروز (22 آذرماه) در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد، اظهار کرد: سیاست های کلی کشور هر ساله از سوی مقام معظم رهبری با نام گذاری سال ابلاغ می شود تا بتوان با برنامه ریزی‎هایی لازم بسترهای مورد نیاز برای توسعه کشور را فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، وی گفت: دانشگاه به لحاظ جایگاه علمی، آموزشی و پژوهشی مرجعی برای همه ی مسئولان و جامعه است.

یکی از مشکلات دانشگاه اعتبارات است؛ با توجه به اینکه اعتبارات جاری و تملک دارایی دانشگاه در حد متوسطی است برای اجرای برخی از پرژوه ها با مشکل مواجه هستیم.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: ساختمان دانشکده مهندسی شیمی و دانشکده ی نفت و پتروشیمی با همکاری وزارت نفت و بنا به ضرورت های این صنعت برای تربیت نیروهای فنی در دانشگاه شهید چمران اهواز ساخته شده است؛ همچنین حضور بیش از 600 عضو هیئت علمی و 500 رشته- گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط نفت و دانشگاه موجب حل مشکلات این صنعت می شود

ارتباط نفت و دانشگاه موجب حل مشکلات این صنعت می شود