مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-13اقتصادي

ماهیگیران گلستانی در 2 ماه گذشته 62 تن ماهی استخوانی صید کردند


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان با اشاره انجام بیش از 400 نوبت پره کشی در شرکت های مجاز ماهیگیری این استان، گفت: ماهیگیران در دو ماه گذشته 62 تن ماهی استخوانی صید کردند.

- محسن یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آغاز فصل صید تاکنون تاکنون 407 نوبت پره کشی در آب های استان انجام شده که متوسط صید در هر مرحله پره کشی توسط صیادان گلستانی 155 کیلوگرم بوده است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان افزود: در دو ماه اخیر ماهیگیران گلستان 62 تن ماهی استخوانی صید کردند که سرانه صید هر شرکت تاکنون پنج هزار و 242 کیلوگرم برآورد شده است.

یحیایی بیان کرد: از آغاز فصل صید تاکنون 742 کیلوگرم ماهی سفید، 57 تن و 558 کیلوگرم ماهی کفال، سه تن و 707 کیلوگرم ماهی کپور، 23 کیلوگرم ماهی کلمه و 869 کیلوگرم سایر گونه های ماهیان استخوانی، در دو منطقه گمیشان و میانکاله برداشت شده است.

وی افزود: در این مدت 37 قطعه بچه ماهی خاویاری غیراستاندارد در تور ماهیگیری صیادان پره استان گرفتار شده اند که این صیادان براساس وظیفه مندی خود و در راستای حفاظت از گونه های ارزشمند ماهیان خاویاری، این بچه ماهیان را در دریا رهاسازی کردند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: در فصل صید جاری 18 قطعه ماهی خاویاری استاندارد از آب های استان صید شده است، که این ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیگیران گلستانی در 2 ماه گذشته 62 تن ماهی استخوانی صید کردند

ماهیگیران گلستانی در 2 ماه گذشته 62 تن ماهی استخوانی صید کردند