مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-13سياسي

برنامه ریزی برای افزایش شهرها و روستاهای ملی صنایع دستی


مدیرکل آموزش و ترویج معاونت صنایع دستی گفت: افزایش شهرها و روستاهای ملی صنایع دستی و ارتقای وضعیت شهرها و روستاهای ملی موجود توسط شورای راهبردی در حال برنامه ریزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین نشست اعضای شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی کشور برگزار شد.

در این نشست محمدصادق مهدوی مدیرکل برنامه ریزی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم، جمالی نماینده وزارت کشور، آتوسا مؤمنی رییس مرکز میراث ناملموس کشور، مصطفی فاطمی مدیرکل گردشگری داخلی معاونت گردشگری، نادر زینالی مدیرکل امور استان های وزارت میراث فرهنگی و ویدا توحدی مدیرکل آموزش و ترویج معاونت صنایع دستی نیز حضور داشتند.

در ابتدای این نشست مریم جلالی به عنوان رییس شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی ضمن تاکید بر ایجاد هم گرایی بخشی گفت: سنت نیکوی ثبت شهرها و روستاهای ملی باعث تقویت توجه و تمرکز دوباره نسبت به هویت و پیشران توسعه فرهنگی در کشور شده است.

نماینده وزارت کشور نیز در این نشست گفت: چندوجهی بودن صنایع دستی و فرابخشی بودن این هنر منجر به تبیین شاخص های هویت بخش و راهگشا خواهد شد و این حوزه یک وفاق ملی ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای افزایش شهرها و روستاهای ملی صنایع دستی

برنامه ریزی برای افزایش شهرها و روستاهای ملی صنایع دستی