مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-13سياسي

کارگاه مواجهه روانشناختی - روانپزشکی با زوجین نابارور برگزار می شود


در آستانه برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین المللی پژوهشگاه ابن سینا، کارگاه مواجهه روانشناختی - روانپزشکی با زوجین نابارور با امتیاز بازآموزی برگزار می شود.

- در آستانه برگزاری بیست و چهارمین کنگره پژوهشگاه ابن سینا؛ کارگاه "مواجهه روانشناختی - روانپزشکی با زوجین نابارور" برگزار می شود در آستانه برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین المللی پژوهشگاه ابن سینا، کارگاه "مواجهه روانشناختی - روانپزشکی با زوجین نابارور" با امتیاز بازآموزی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و چهارمین کنگره پژوهشگاه ابن سینا با موضوع نگاهی جامع بر ناباروری از تشخیص تا تولد نوزاد سالم (International Infertility Congress: A Journal from Diagnosis to Healthy Childbirth) از تاریخ چهارشنبه 14 تا جمعه 16 دی ماه 1401 در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

در آستانه برگزاری این کنگره، کارگاه مواجهه روانشناختی - روانپزشکی با زوجین نابارور روز پنجشنبه اول دی ماه 1401 با سخنرانی دکتر بهزاد قربانی، متخصص روانپزشکی و عضو هیأت علمی پژوهشگاه ابن سینا برگزار می شود.

مشکلات روانشناختی زوجین نابارور و راه های مواجهه با این مشکلات؛ اهمیت تاب آوری در زوجین نابارور؛ دارودرمانی اختلالات روانپزشکی با توجه به احتمال بارداری، سرفصل های این کارگاه آموزشی را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه مواجهه روانشناختی - روانپزشکی با زوجین نابارور برگزار می شود

کارگاه مواجهه روانشناختی - روانپزشکی با زوجین نابارور برگزار می شود