مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-13سياسي

گفتگو با دانشجوها برای شفاف سازی وضعیت موجود ضروری است


رییس دانشگاه ارومیه گفتگو با دانشجوها برای شفاف سازی وضعیت موجود را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر احمد علیجانپور ظهر سه شنبه در نشست منطقه ای معاونین فرهنگی دانشگاه های منطقه سه کشور در ارومیه اظهار کرد: نشست های دانشجویی باید برگزار و کیفیت برنامه ها تقویت شود، در همین راستا نیز از مسئولان ارشد استانی دعوت شد تا برای آگاه سازی، گفتگو هایی در فضای دانشگاهی داشته باشند که خروجی آن نیز اثرگذار بود.

رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به توجه به مباحث فرهنگی در این دانشگاه گفت: طی یکسال گذشته بیش از 150 برنامه فرهنگی توسط خود دانشجویان در این مرکز آموزش عالی اجرا شد.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه های فرهنگی توسط دانشجویان سبب اثرگذاری بیشتر و کیفی سازی برنامه ها شده است، اظهار کرد: دانشگاه در اجرای برنامه های فرهنگی وظیفه تأمین اعتبار و نظارت را عهده دار شده و اجرای برنامه ها به دانشجویان واگذار شده است.

علیجانپور با بیان اینکه پرداخت به حوزه فرهنگی در دانشگاه ها طی دولت های مختلف دچار فراز و نشیب هایی شده است، افزود: متأسفانه دوره در دانشگاه ارومیه با بیان اینکه آموزه های دینی باید به دانشجویان آموخته شود، گفت: نباید اجازه داد تا در گرایش دانشجویان به مباحث دینی، دشمنان ابتکار عمل را دست بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو با دانشجوها برای شفاف سازی وضعیت موجود ضروری است

گفتگو با دانشجوها برای شفاف سازی وضعیت موجود ضروری است