مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-13سياسي

ایثارگری ریشه در اخلاق و جامعه اسلامی دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: قلب ایثارگران سرشار از رحمت و نوعدوستی است چرا که ایثارگری و عمل خیر ریشه در اخلاق اسلامی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان بعد از ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ایران همواره در نقش هلال احمر جهانی وارد عمل شده چرا که نقش نجاتگری و نجات بخشی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید انسان هایی تربیت کنیم که داوطلبانه به همنوعان خود خدمت کرده و خلأهای موجود را پر کند، تصریح کرد: روز جهانی داوطلبان فرصتی برای توسعه فرهنگ فعالیت های داوطلبانه و مشارکت مردمی در عرصه های ترویج فرهنگ انسان دوستی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نقش گروه های داوطلب و جهادی به ویژه در برنامه های حوزه سلامت را مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور 500 امدادگر داوطلب در استان اردبیل نشان از اهتمام و توجه مردم نوعدوست این استان نسبت به کاستن از آلام بشری است.

قاسمیان با یادآوری اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد مردم محور است، افزود: بهره گیری از داوطلبان سازمان در حوزه های بهداشتی و درمانی و پروژه هایی نظیر محرومیت زدایی بسیار مهم و اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگری ریشه در اخلاق و جامعه اسلامی دارد

ایثارگری ریشه در اخلاق و جامعه اسلامی دارد