مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-13فرهنگي

15 اثر تاریخی دوره قاجار به موزه آستان حضرت معصومه (س) اهدا شد


مجموعه آثار تاریخی مرتبط با سبک زندگی مردم دوره قاجار توسط یک خیر اهل مراغه به موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا شد.

- قم- مجموعه آثار تاریخی مرتبط با سبک زندگی مردم دوره قاجار توسط یک خیر اهل مراغه به موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یک خیّر اهل شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی ظهر سه شنبه، اثر موزه ای از دوره قاجار که در خصوص سبک زندگی مردم این برهه از تاریخ ایران بوده را به موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اهدا کرد.

امین اموال موزه فاطمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: 15 اثر تاریخی دوران قاجار توسط خیر مراغه ای به موزه فاطمی اهدا شد که هدف وی از این اقدام ابراز ارادت به ساحت حضرت فاطمه معصومه (س) بوده است.

سید محمود کشفی عنوان داشت: آثاری که به موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اهدا شد در خصوص سبک زندگی مردم آذربایجان در دوره قاجاریه است.

وی ادامه داد: این مجموعه اهدایی در گنجواره آثار نواهدایی واقع در تالار عبرت موزه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

گفتنی است موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) از قدیمی ترین موزه های وقفی ایران و جهان است و با داشتن گونه های مختلف که بیش از 35 گونه را شامل می شود از متنوع ترین موزه های ایران است که بیش از 30 هزار اثر از آثار هنری و تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 اثر تاریخی دوره قاجار به موزه آستان حضرت معصومه (س) اهدا شد

15 اثر تاریخی دوره قاجار به موزه آستان حضرت معصومه (س) اهدا شد