مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-13دانش

کسب رتبه چهارم کشوری مرکز علمی ـ کاربری جهاددانشگاهی سنندج در جذب دانشجو


رییس جهاددانشگاهی کردستان با بیان اینکه مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج در حال حاضر در جذب دانشجو رتبه چهارم کشوری را بین مراکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی به خود اختصاص داده است، - ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی کردستان با بیان اینکه مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج در حال حاضر در جذب دانشجو رتبه چهارم کشوری را بین مراکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی به خود اختصاص داده است، گفت: این دانشگاه به لحاظ تجهیزات آموزشی و فضای فیزیکی نیز جزو رتبه های اول استان بوده است.

اکبر اسدی، رییس جهاددانشگاهی کردستان امروز، 22 آذرماه در نشست هیئت رییسه جهاددانشگاهی کردستان با رییس مؤسسه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی واحد کردستان از سال 1385 در استان تأسیس شده و دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج در سال 1389 با دو رشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی داشتن نیروی کار متخصص را از ظرفیت های متعالی جهاددانشگاهی کردستان ذکر کرد و افزود: جهاددانشگاهی کردستان ظرفیت و پتانسیل لازم برای توسعه و پیشرفت استان کردستان را دارد.

رییس جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به ارتقای جایگاه جهاددانشگاهی کردستان در دو سال اخیر نسبت به سال های گذشته افزود: در حال حاضر جهاددانشگاهی کردستان با مسئولان استان، دستگاه های اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه چهارم کشوری مرکز علمی ـ کاربری جهاددانشگاهی سنندج در جذب دانشجو

کسب رتبه چهارم کشوری مرکز علمی ـ کاربری جهاددانشگاهی سنندج در جذب دانشجو