مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-13اقتصادي

پژوهش فناورانه پشتیبان اصلی تولید نفت و گاز کشور است


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منابع انسانی و ازدیاد برداشت را دو چالش مهم صنعت نفت دانست و گفت: پژوهش فناورانه پشتیبان اصلی تولید نفت و گاز کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار مهر به نقل از وزارت نفت، محسن خجسته مهر صبح امروز (سه شنبه، 22 آذرماه) در نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران ضمن تبریک هفته پژوهش با بیان اینکه مسیر توسعه صنعت نفت از تحقیق و پژوهش فناورانه می گذرد، اظهار کرد: به دلیل وزن و ارزشی که تحقیق و توسعه دارد می توانیم صنعت کشور را ارزش آفرینی کنیم و صنعت نفت را روی ریل قرار دهیم.

وی با بیان اینکه می توانیم واگن های نوآورانه بسازیم و شرکت نوآور خلق کنیم، تصریح کرد: اگر چنین کاری کردیم می توانیم ادعا کنیم صنعت نفت پیشران اقتصاد کشور است، وگرنه اگر تحقیق و توسعه و پژوهش فناورانه را از صنعت نفت جدا کنیم چیزی برای صنعت نفت باقی نمی ماند.

دوران برداشت آسان نفت به پایان رسید معاون وزیر نفت با تأکید بر اینکه پژوهش فناورانه پشتیبان اصلی تولید نفت و گاز کشور است، افزود: فرآیند تولید نفت و گاز با گذشت زمان از پیچیدگی بیشتری برخوردار شده و در واقع دوران برداشت آسان نفت به پایان رسیده و نیاز است از روش های ازدیاد برداشت استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش فناورانه پشتیبان اصلی تولید نفت و گاز کشور است

پژوهش فناورانه پشتیبان اصلی تولید نفت و گاز کشور است