مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-13اجتماعي

تفکیک پسماند از مبدا در خارگ محقق شود


زمینه ترویج فرهنگ استفاده از تفکیک پسماند با ارائه راهکارها و آموزش های لازم و اقدامات انگیزشی برای تفکیک پسماند از مبدا باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دشتی زاده ظهر سه شنبه در جلسه مدیریت پسماند جزیره خارگ اظهار داشت: زمینه ترویج فرهنگ استفاده از تفکیک پسماند با ارائه راهکارها و آموزش های لازم و اقدامات انگیزشی برای تفکیک پسماند از مبدا باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: جانمایی نخاله های ساختمانی با محوریت عملیات عمومی و تأیید محیط زیست جزیره صورت بپذیرد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: دستگاه تولید کود کمپوست مجدداً با اقداماتی که از طریق مدیریت عملیات عمومی در حال انجام هست به زودی در مدار قرار خواهد گرفت و اثر گذاری در فضای سبز جزیره مهیا خواهد شد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: در خصوص زباله های شناورهای شرکت ملی نفت کش برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا چرخه انتقال به خوبی صورت بپذیرد.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ گفت: طبق قوانین ابلاغی جدید عدم مدیریت صحیح پسماند به عنوان ترک فعل مدیران تلقی و طبق مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: تخلیه نخاله به غیر از مکان های مشخص شده شامل اعمال قانون از طریق محیط زیست طبق قوانین و مقررات حقوقی خواهد شد و با شرکت های پیمانکاری که به محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک پسماند از مبدا در خارگ محقق شود

تفکیک پسماند از مبدا در خارگ محقق شود