مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-13اقتصادي

میوه و آجیل شب یلدا را گران نخرید


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت معدن و تجارت استان ایلام از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 26 تا 30 آذر ماه امسال در این استان خبر داد.

- مهدی کاکاخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد : با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا تقاضا برای برخی اقلام ازجمله انواع میوه نظیر هندوانه، انواع آجیل و شیرینی جات افزایش می یابد، این اداره کل با هدف ایجاد آرامش روانی در شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با سوء استفاده های احتمالی برخی افراد سودجو اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 26تا 30 آذرماه به مدت 5 روز کند.

وی با بیان اینکه در این طرح بازرسان اداره کل صنعت،معدن وتجارت، جهادکشاورزی ،اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان ایلام در دو نوبت صبح و عصر بازار استان را رصد خواهند کرد، گفت: در این طرح اقلام این اقلام از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد رصد قرار می گیرد و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می شود.

معاون نظارت وبازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها توسط افراد سودجو است و از مردم هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی مراتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه و آجیل شب یلدا را گران نخرید

میوه و آجیل شب یلدا را گران نخرید