مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-13اقتصادي

کاهش خاموشی های بوشهر به 175 دقیقه در سال


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: سال 1400 به ازای هر مشترک این استان به طور متوسط هزار دقیقه در سال خاموشی داده شد که این عدد در سال جاری به 175 دقیقه رسیده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: سال 1400 به ازای هر مشترک این استان به طور متوسط هزار دقیقه در سال خاموشی داده شد که این عدد در سال جاری به 175 دقیقه رسیده است.

غلامرضا حشمتی سه شنبه 22 آذر در نشست با خبرنگاران تعداد مشترکین برق استان بوشهر را 520 هزار مشترک دانست و اظهار کرد: مشترکان برق این استان در بخش های مختلف خانگی، کشاورزی، اداری، صنعتی و تجاری 1.

3 درصد کل مشترکین کشور را شامل می شوند.

وی با بیان اینکه حدود 17 هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در استان بوشهر وجود دارد، اضافه کرد: این رقم معادل 2 درصد شبکه های توزیع کشور است و بالغ بر 19 هزار ترانسفورماتور پست و هوایی و سه درصد تجهیزات کشور معادل چهار هزار و 500 مگاولت آمپر تجهیزات منصوبه ترانسفورماتور در سطح استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: در حالی که تعداد مشترکین این استان 1.

3 درصد کشور است، سه درصد تجهیزات منصوبه ترانسفورماتور کشور در استان بوشهر قرار دارد و این نشان می دهد که شرایط آب و هوایی گرمسیری سبب افزایش مصرف و در نتیجه افزایش تجهیزات برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خاموشی های بوشهر به 175 دقیقه در سال

کاهش خاموشی های بوشهر به 175 دقیقه در سال