مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-13اقتصادي

3 برنامه دولت برای ساماندهی بازار مرغ/تسهیلات 10 درصدی پرداخت می شود


در حالی که بازار مرغ در روزهای اخیر نوسانات زیادی داشت که تولید کنندگان متضرر می شدند دولت برنامه ساماندهی برای این بازار اعلام کرد.

- به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در حالی که بازار مرغ در روزهای اخیر نوسانات زیادی داشت که تولید کنندگان متضرر می شدند دولت برنامه ساماندهی این بازار اعلام کرده است، تا بازار مرغ به حال تعادل برسد.

محمد قربانی معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی درباره این برنامه گفت: عوارض صادرات را صفر کرده ایم تا صادرات راحت تر انجام شود و همچنین به دنبال حذف تعهد ارزی هستیم.

وی افزود: بر اساس طرح جمع آوری مرغ مازاد با همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و پرداخت تسهیلات 10 درصدی از سوی بانک کشاورزی، بخشی از مرغ مازاد در بازار جمع آوری خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: در اجرای این طرح و در گام اول، 300 میلیارد تومان به اتحادیه پرداخت می شود تا در استان هایی که تولید و مازاد مرغ بیشتری دارند از جمله استان های مازندران، گیلان، فارس و خراسان شمالی برای خرید اقدام کنند که این میزان تسهیلات برای خرید بیش از 5 هزار تن مرغ مازاد کفایت می کند و در صورت نیاز در گام دوم نیز همین میزان تسهیلات تزریق می شود تا زمانی که قیمت در بازار در وضعیت تعادل قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 برنامه دولت برای ساماندهی بازار مرغ/تسهیلات 10 درصدی پرداخت می شود

3 برنامه دولت برای ساماندهی بازار مرغ/تسهیلات 10 درصدی پرداخت می شود