مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-13اقتصادي

مصرف 20هزار تن نمک برای جاده های زنجان/نوسازی تجهیزات نیاز امروز


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، از مصرف حدود 20 هزار تن نمک در جاده های زنجان در فصول سرد سال خبر داد.

- هادی نظری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای فصل زمستان و بازگشایی محورهای مسدود شده در این فصل اتخاذ شده است، گفت: یکی از این تمهیدات که از اهمیت زیادی نیز در فصل زمستان برخوردار است، بحث اقلام مورد نیاز در مواقعی است که شاهد مسدود شدن جاده ها به هنگام بارش های سنگین از جمله نمک است.

وی با یادآوری اینکه در همین راستا امسال 13 هزار تن نمک در استان دپو شده و راهدارخانه های زنجان از این حیث در مضیقه نیستند، افزود: در حال حاضر 32 راهدارخانه در استان زنجان برای زمستان در آماده باش هستند و در این تعداد راهدارخانه حدود 13 هزار تن نمک برای مواقعی که نیاز به بازگشایی محورهای مواصلاتی است، دپو شده است.

نظری از پیش بینی مصرف 20 هزار تن نمک برای انجام عملیات نمک پاشی در زمستان خبر داد و یادآور شد: با توجه به پیش بینی های به عمل آمده، مقرر شده است تا 7000 تن نمک نیز به راهداری های استان تزریق شود تا در فصل زمستان به لحاظ تامین نمک در راستای بازگشایی احتمالی جاده ها با مشکل خاصی مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 20هزار تن نمک برای جاده های زنجان/نوسازی تجهیزات نیاز امروز

مصرف 20هزار تن نمک برای جاده های زنجان/نوسازی تجهیزات نیاز امروز