مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 22:052022-12-12اجتماعي

کارگران استان سمنان سختی کار می گیرند


مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان سمنان گفت: کارگرانی که 20 سال کار مدام یا 25 سال کار متناوب داشته اند می توانند برای سختی کار به ادارات پست استان مراجعه کنند.

- جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره شرایط استفاده کارگران از سختی کار و بیمه آن، بیان کرد: کارگرانی که نزدیک به سن بازنشستگی می شوند و شرایط 20 سال کار مدام یا 25 سال کار متناوب را در شرایط سخت و زیان بار سپری کرده باشند می توانند به اداره پست مراجعه کنند تا سختی کار آنها محاسبه شود.

وی با بیان اینکه نخستین مرحله پس از درخواست تطبیق فهرست بیمه کارگاهی که کارگران در آن کار کرده اند با ادعای کارگران است که روند خودش را طی خواهد کرد، افزود: بسته به تعداد کارگاه ها و پرونده هایی که کارگران استان سمنان درخواست سختی کار می دهند، هم بازرس بهداشت و هم بازرس اداره کار، رصد میدانی را از کارگاه ها صورت خواهند داد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نتیجه کار بازرسان به کمیته ای بدوی ارجاع داده می شود، ابراز کرد: این کمیته بعد از بررسی و انجام کار کارشناسی بر روی پرونده تقاضای کارگران، جمع بندی کارهای صورت گرفته هم به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و هم به کارگران از طریق پست اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران استان سمنان سختی کار می گیرند

کارگران استان سمنان سختی کار می گیرند