مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 21:002022-12-12ورزشي

انتخابات هیئت نجات غریق البرز برگزار شد


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: استان البرز از ملی پوشان خوبی برخوردار است و همواره در هر دو بخش آقایان و بانوان پر رنگ و موفق ظاهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حیدری روز یکشنبه 21 آذرماه با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز اظهار کرد: رأی اعتماد تمام اعضای مجمع به این معناست که از امروز مسئولیت سنگینی متوجه رییس منتخب خواهد بود و باید که تمام سعی و تلاش خود را برای توسعه این رشته به کار گیرد.

حیدری با اشاره به جایگاه بالای البرز در نجات غریق و غواصی کشور گفت: استان البرز از ملی پوشان خوبی برخوردار است و همواره در هر دو بخش آقایان و بانوان پر رنگ و موفق ظاهر شده است.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی تصریح کرد: انتظار داریم رییس و مجموع هیئت با اهداف و سیاست های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون در جهت توسعه و رشد این رشته همراه باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز در ادامه از رییس جدید هیئت نجات غریق و غواصی خواست تا نگاه این هیئت نسبت به مجموعه های آبی و استخرهای استان، حمایتی باشد.

فروغی گفت: انتظار داریم در بازرسی از مجموعه های استخری و آبی استان، نگاه هیئت، نگاه حمایتی و همراه با تذکر باشد و اگر با تذکر و ارشاد مشکلات بر طرف نشد آن وقت برخورد قانونی و لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات هیئت نجات غریق البرز برگزار شد

انتخابات هیئت نجات غریق البرز برگزار شد