مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 20:552022-12-12سياسي

مهلت ارسال آثار به رخداد هنری رسانه ای «سردار تا سردار» تمدید شد


دبیر اجرایی رخداد هنری رسانه ای «سردار تا سردار» از تمدید مهلت آثار تا 30 آذرماه خبر داد.

- مهلت ارسال آثار به رخداد هنری رسانه ای سردار تا سردار تمدید شد ایسنا/گیلان دبیر اجرایی رخداد هنری رسانه ای سردار تا سردار از تمدید مهلت آثار تا 30 آذرماه خبر داد.

علی دارا امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری دومین دوره رخداد هنری رسانه ای سردار تا سردار اظهار کرد: این رخداد در راستای توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم توجه به مسئله هنر و رسانه و همچنین هویت سازی در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی رخداد رسانه ای سردار تا سردار با اشاره به اهداف برگزاری این رخداد رسانه ای تصریح کرد: پاسداشت و بررسی ابعاد شخصیتی و نقاط مشترک سیره دو شهید جریان مقاومت یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید میرزا کوچک جنگلی از جمله اهداف برگزاری این رخداد هنری رسانه ای است.

وی با بیان اینکه تا کنون از پنج استان کشور به دبیرخانه رخداد هنری رسانه ای سردار تا سردار اثر ارسال شده است، اضافه کرد: استان های گیلان، تهران، کردستان، فارس و گلستان از جمله استان های شرکت کننده در این رخداد رسانه ای تا این زمان بوده اند.

دارا ادامه داد: با توجه به استقبال علاقه مندان، اهالی، قلم و اصحاب هنر و رسانه از رخداد رسانه ای سردار تا سردار، مهلت ارسال آثار به دبیرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به رخداد هنری رسانه ای «سردار تا سردار» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به رخداد هنری رسانه ای «سردار تا سردار» تمدید شد