مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 20:352022-12-12ورزشي

جام جهانی فوتبال نمایش واقعی تنفر ملت ها از اسراییل غاصب بود


آن چه در جام جهانی قطر بر علیه اسراییل اتفاق افتاد چهره واقعی ملت ها در دفاع از مظلوم و نفرت انباشته از اسراییل غاصب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس کاظمی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی قزوین با اشاره به حوادث اخیر رخ داده در کشور، اظهار کرد: در این ایام که سپری شد موضوعات مختلفی در افکار عمومی مطرح شد که باید به آن ها پاسخ داده شود؛ آنچه که امروز ملت ایران شاهد آن است جلوه کم نظیر از دشمنی و شرارت و مزاحمت برای کشور و ملت است.

وی افزود: در طول 40 سال گذشته چنین فضایی با این حجم از اقدامات و وسعت تجربه نشده بود، امروز دشمنان انقلاب همه ظرفیت و توانایی خود را پای کار آوردند و جنگ جهانی ترکیبی هوشمند را در حوزه های مختلف دنبال و پیگیری می کنند.

فرماندار قزوین بیان کرد: این حوادث در گذشته نیز وجود داشته است و هر اتفاق متعلق به یک فراز و تاریخ انقلاب است، برای مثال در دهه 60 نیز شاهد اقدامات ضد انقلاب برای به آشوب کشیدن استان های مرزی و ایجاد نفاق بودیم، در همان زمان نیز ضد انقلاب در خیابان ها افراد را به جرم حزب اللهی بودن مورد حمله قرار می دادند.

وی یادآور شد: بعد از آن شاهد جنگ سخت 8 ساله بودیم، پس از آن به تحریم های اقتصادی و فتنه های سیاسی روی آوردند؛ حال امروز با تربیت سرمایه های انسانی به دنبال به انزوا کشاندن جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی فوتبال نمایش واقعی تنفر ملت ها از اسراییل غاصب بود

جام جهانی فوتبال نمایش واقعی تنفر ملت ها از اسراییل غاصب بود