مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-12اقتصادي

قمی ها نگران میوه شب یلدا نباشند/ میوه گران نمی شود


رییس اتحادیه میوه و تره بار استان قم گفت: در تلاش هستیم که استان قم برای شب یلدا با هیچگونه مشکلی اعم از گران تر شدن و یا کمبود مواجه نشود و قیمت ها از قیمت امروز بالاتر نرود.

- شب یلدا از جمله رسوم ایرانی ها است که هنوز گرد و غبار فراموشی بر روی آن ننشسته است و خانواده ها برای آن ارزش قائل هستند و در برپایی آن به جنب و جوش می افتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیرینی، آجیل و تنقلات متعدد و میوه هایی مانند هندوانه، انار پرتقال پای ثابت خریدهای شب یلدای ایرانی ها است، به همین خاطر به شیوه های سال های گذشته خبرگزاری ایسنای قم، در گزارش های جداگانه به بررسی قیمت این اقلام پر مصرف در شب یلدا پرداختیم که در این گزارش به سراغ اتحادیه میوه و تربار استان قم و بررسی قیمت آن نسبت به سال گذشته رفتیم.

عباس موحدی مقدم، رییس اتحادیه میوه و تره بار استان قم، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با بازار میوه شب یلدا عنوان کرد: هیچ کمبودی در بازار میوه و تره بار قم وجود ندارد و میوه فراوان است و این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهیم که از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سیب، هندوانه و پرتقال میوه های مرسوم شب یلدا هستند، بیان کرد: سفارش کردیم بار میوه بیشتری آورده شود تا در شب یلدا با مشکل مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی ها نگران میوه شب یلدا نباشند/ میوه گران نمی شود

قمی ها نگران میوه شب یلدا نباشند/ میوه گران نمی شود