مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 17:402022-12-12سياسي

4 رکن ارتباط موفق زوجین/ظرفیت ها و توانایی های بانوان را بپذیریم


مدیر گروه خانواده پژوهشگاه حوزه با بیان اینکه ارتباط موفق دارای چهار رکن است، گفت: اگر روابط زوجین بر اساس مدیر و کارمند تنظیم شود، - سلامت خانواده و روابط تحت تأثیر قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا سالاری فر، عصر دوشنبه در نشست مهارت های ارتباطی در خانواده با نگاه اسلامی که به همت پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به اینکه پایه ای ترین مهارت در خانواده مهارت های ارتباطی است، اظهار داشت: اگر مهارت های ارتباطی در خانواده اصلاح شده و توانایی ارتباط افزایش یابد، می تواند 70 تا 80 درصد مسائل خود را در خانواده حل کند.

وی افزود: حتی در درمان بیماری ها و اختلالات شخصیت، یکی از شیوه ها ارتباط مؤثر است؛ ارتباط مهم ترین رکن روابط انسانی است و ابزار تعامل میان انسان هاست و ارتباط در خانواده عمیق ترین، طولانی ترین و بیش ترین ارتباط انسان است.

مدیر گروه خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ادامه داد: افراد در روابط تبادل احساسات و عقاید انجام می دهند و با این کار به سازگاری با یکدیگر می رسند، ارتباط در تعریف علمی، فرایندی است که در آن افکار، عقاید، احساسات، مفاهیم و معانی از طریق پیام های کلامی و غیر کلامی منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 رکن ارتباط موفق زوجین/ظرفیت ها و توانایی های بانوان را بپذیریم

4 رکن ارتباط موفق زوجین/ظرفیت ها و توانایی های بانوان را بپذیریم