مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-12سياسي

مسابقات مناظره دانشجویان، در پی توسعه فرهنگ گفت وگو و انتقادپذیری است


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: توسعه فرهنگ گفت وگو، نقادی و انتقاد پذیری مهمترین هدفی است که مسابقات مناظره دانشجویان استان مرکزی به دنبال تحقق آن است.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: توسعه فرهنگ گفت وگو، نقادی و انتقاد پذیری مهمترین هدفی است که مسابقات مناظره دانشجویان استان مرکزی به دنبال تحقق آن است.

علی اصغر غفاری زاده دوشنبه 21 آذرماه 1401 در آیین افتتاح مسابقات مناظره دانشجویان در استان مرکزی که توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان برگزار می شود، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برپایی کرسی های آزاد اندیشی و مناظرات دانشجویی در دانشگاهها اظهار کرد: متاسفانه برپایی کرسی های آزاداندیشی و مناظرات دانشجویی آن طور که باید و شاید از سوی متولیان امر اجرایی نشد.

وی افزود: با توجه به شرایطی که وجود داشت جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه علمی و فرهنگی از سال 1390 با تاسیس مرکز ملی گفت وگو، مناظره و آزاداندیشی و تدوین قوانین و مقررات مناظرات را در دانشگاهها برپا کرد و امسال یازدهمین دوره مناظرات که کیفیت و کمیت آن در دو سال گذشته تحت تاثیر شرایط کرونایی قرار گرفت برگزار شد هرچند در استان مرکزی مناظرات دانشجویی در شرایط کرونایی به صورت حضوری و مجازی نیز انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات مناظره دانشجویان، در پی توسعه فرهنگ گفت وگو و انتقادپذیری است

مسابقات مناظره دانشجویان، در پی توسعه فرهنگ گفت وگو و انتقادپذیری است