مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-12حوادث

واژگونی خودروی معلمان با یک فوتی و 4 مجروح در فاروج


فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از واژگونی خودروی معلمان با یک فوتی و 4 مجروح خبر داد.

- سرهنگ علیرضا پوربه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در محور فرعی مایوان به فاروج ، یکی از سرنشینان خودرو در بیمارستان فوت کرد و 4 نفر دیگر که همگی معلم بودند، مجروح شدند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مایوان به فاروج، بلافاصله گشت پاسگاه مایوان به محل اعزام شد.

سرهنگ پوربه ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه سواری پژو 405 حامل معلمان به علت نامعلومی در حاشیه جاده واژگون شده و در این سانحه راننده و 4 نفر از سرنشینان خودرو به هویت های معلوم به شدت مجروح شده اند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه مصدومان توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: متأسفانه یکی از مصدومان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی گفت: کارشناسان پلیس راه، علت این سانحه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده خودرو اعلام کردند.

وی رانندگان را به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در حین رانندگی دعوت کرد و از آنان خواست با رعایت این موارد از بروز هرگونه حادثه ای در جاده ها جلوگیری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی خودروی معلمان با یک فوتی و 4 مجروح در فاروج

واژگونی خودروی معلمان با یک فوتی و 4 مجروح در فاروج