مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-12سياسي

کلاف زمین های اصناف خرم دره کماکان سردرگم است


باید اهتمام جدی برای حل مشکلات زمین های اصناف خرم دره که از مطالبات مردمی است، وجود داشته باشد.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: باید اهتمام جدی برای حل مشکلات زمین های اصناف خرم دره که از مطالبات مردمی است، وجود داشته باشد.

فیاض محبی ظهر امروز (21 آذرماه) در جلسه شورای اداری شهرستان خرم دره با اشاره به اینکه مردم این شهرستان بصیرت و هوشیاری خود را در حوادث اخیر نشان دادند، اظهار کرد: خرم دره ای ها مردمی پای کار و در صحنه هستند که همواره وفاداری خود را به انقلاب نشان داده اند.

وی با بیان اینکه شهرستان خرم دره دارای مشکلاتی است که مردم را رنج می دهد، عنوان کرد: بخش اعظمی از مراجعات به فرمانداری، شهرداری و دفتر امام جمعه مربوط به مباحث عمران شهری بوده که در این حوزه نیز بیشترین گلایه ها از طرح تفصیلی است.

این مسئول با بیان اینکه یکی از مطالبات مردمی حل مشکلات تعاونی اصناف است، اضافه کرد: بسیاری از شهروندان همه پس انداز خود را صرف خرید زمین های اصناف کرده اند اما با گذشت سال ها این زمین ها کماکان بلاتکلیف بوده و بیش از هزار شهروند در انتظار حل این مشکل هستند.

فرماندار خرم دره با اشاره به اینکه پروژه های متعددی در حوزه بهداشت و درمان در دست داریم که خیرین نقش تاثیرگذاری در تکمیل آنها داشته اند، اما برخی از این پروژه ها نیمه تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف زمین های اصناف خرم دره کماکان سردرگم است

کلاف زمین های اصناف خرم دره کماکان سردرگم است