مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-12اقتصادي

اختلاس 21 میلیاردتومانی یک رییس بانک در قزوین


با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، رییس یکی از شعب بانک های دولتی قزوین به اتهام اختلاس 21 میلیارد تومانی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده قضایی با موضوع برداشت غیرقانونی و اختلاس 210 میلیاردی رییس شعبه یکی از بانک های دولتی قزوین، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم با فروش و اعطا اوراق جعلی و برداشت غیرقانونی از حساب 26 نفر از مشتریان بانک، مبلغ 210 میلیارد ریال از موجودی حساب مشتریان بانک کسر و به حساب خود واریز کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در ادامه مأموران دریافتند که متهم پس از انتقال وجه به حساب خود، به بهانه مسافرت به همراه خانواده از کشور خارج شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار ابراهیمی بیان کرد: بلافاصله با هماهنگی پلیس بین الملل فراجا اقدامات لازم برای دستگیری این متهم آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه متهم با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس به محض ورود به کشور در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دستگیر و با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: کلیه حساب های مربوط به متهم شناسایی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاس 21 میلیاردتومانی یک رییس بانک در قزوین

اختلاس 21 میلیاردتومانی یک رییس بانک در قزوین