مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-12فرهنگي

چرا دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوان استان زنجان متفاوت است؟


مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: معیار مهم در انجمن سینمای جوان استان زنجان برای جذب هنرجو، جذب افرادی است که علاقه عملی به ساخت فیلم دارند.

- ایسنا/زنجان مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: معیار مهم در انجمن سینمای جوان استان زنجان برای جذب هنرجو، جذب افرادی است که علاقه عملی به ساخت فیلم دارند.

لیلا بیگلی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری دوره های آموزشی در انجمن سینمای جوان استان زنجان، اظهار کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا دوره فیلم سازی هر ساله در انجمن سینمای جوان استان برگزار شده بود و سال گذشته به دلیل ویروس کرونا نتوانستیم این دوره را برگزار کرده و یک دوره کوتاه مدت تعاملی برگزار کردیم ولی در سال جاری این دوره هفت ماهه دوباره در حال برگزاری است.

وی افزود: گواهی نامه انجمن سینمای جوان در داخل و خارج از کشور بسیار معتبر است؛ به صورتی که در داخل ایران در بنیاد فارابی معادل مدرک فوق لیسانس است که یک امتیاز برای فیلم اولی ها محسوب می شود.

این مسئول تصریح کرد: کسانی که در کلاس های انجمن شرکت می کنند قرار نیست یک فیلم ساز بوده یا اطلاعات بالایی از سینما داشته باشند بلکه در انجمن به دنبال جذب افرادی هستیم که واقعا می خواهند فیلم بسازند و مهم ترین معیار این است که واقعا علاقه عملی به ساخت فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوان استان زنجان متفاوت است؟

چرا دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوان استان زنجان متفاوت است؟