مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-12سياسي

30میلیارد ریال اعتبار نوسازی به مدارس گرمسار اختصاص یافت


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه نوسازی مدارس شهرستان در اولویت قرار دارد، گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس گرمسار در نظر گرفته شده است.

- اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر ، از بررسی و رفع مشکلات مدارس گرمسار در نشستی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد و ابراز کرد: مبلغ 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات نماینده مجلس به تجهیز و نوسازی مدارس گرمسار اختصاص یافت.

وی افزود: مقرر شده تا با هماهنگی مدیران مدارس و اداره آموزش و پرورش مبلغ یک میلیارد ریال در هر مدرسه گرمسار هزینه شود تا بتوانیم شاهد ارتقای تجهیزات مورد نیاز مدارس شهرستان باشیم.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکلات مدارس سطح شهرستان، دیدار چهره به چهره مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس با مدیران مدارس شهرستان گرمسار انجام خواهد شد و از سوی دیگر سرویسی برای رفت و آمد فرهنگیان از گرمسار به ایوانکی و بالعکس اختصاص پیدا خواهد کرد.

آغاز عملیات بتن ریزی تقاطع غیر همسطح آرادان مطهری با بیان اینکه عملیات بتن ریزی تقاطع غیر همسطح آرادان آغاز شده است، تاکید کرد: تا کنون مبلغ 250 میلیارد ریال از اعتبارات 1400 و 1401 برای این پروژه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30میلیارد ریال اعتبار نوسازی به مدارس گرمسار اختصاص یافت

30میلیارد ریال اعتبار نوسازی به مدارس گرمسار اختصاص یافت