مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-12سياسي

راه های ادای حق مزد رسالت و مودت ذی القربی کدام است؟


این کارشناس مذهبی به راه های ادای حق مزد رسالت و مودت ذی القربی اشاره کرد و گفت: شیعه واقعی کسی است که عمل و رفتار مودت خود را به اهل بیت(ع) ابراز می کند.

- این کارشناس مذهبی به راه های ادای حق مزد رسالت و مودت ذی القربی اشاره کرد و گفت: شیعه واقعی کسی است که عمل و رفتار مودت خود را به اهل بیت(ع) ابراز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی اسناد حوزه علمیه همزمان با دهه اول فاطمیه در مسجد نظام مافی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: تعدادی از آیات قرآن در شأن حضرت زهرا (س) نازل شده است.

وی افزود: در زمینه تعداد آیاتی که در شأن آن حضرت نازل شده اختلاف وجود دارد برای مثال برخی آیه مباهله را مشترک می دانند و بعضی دیگر این آیات را تنها منحصر به حضرت می دانند.

رفیعی با استناد به آیه 23 سوره شورا، تصریح کرد: خداوند در این آیه به پیامبر امر می کند تا به امت بگوید من برای زحمتی که در راه رسالت کشیدم غیر از محبت و دوستی با نزدیکان من اجر و پاداش نمی خواهم؛ نزدیک ترین افراد به پیامبر اکرم (ص) را می توان حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) و فرزندان ایشان نام برد.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: همچنین در آیات دیگر آمده مزد رسالتی که حضرت از امت اسلام خواسته به نفع خود مسلمانان است و همه منافع آن به آنان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های ادای حق مزد رسالت و مودت ذی القربی کدام است؟

راه های ادای حق مزد رسالت و مودت ذی القربی کدام است؟