مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-12سياسي

عشایر لرستان در خط مقدم پشتیبانی نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند


فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: عشایر لرستان همیشه در صحنه بوده و نسبت به انقلاب، نظام و رهبری پشتیبان بوده و هستند.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: عشایر لرستان همیشه در صحنه بوده و نسبت به انقلاب، نظام و رهبری پشتیبان بوده و هستند.

سیاوش رستمی بیستم آذرماه، در حاشیه اردوی راهیان نور دانش آموزان مناطق عشایری لرستان، هدف از اردوی راهیان نور را مباحث فرهنگی دانست و اظهار کرد: ارتباطی که دانش آموزان مقطع متوسطه با مناطق جنگی پس از تدریس کتاب آمادگی دفاعی در مدارس پیدا می کنند، باعث می شود نوجوانان و جوانان با مباحث عملیاتی، فرهنگ جهاد و شهادت آشنایی پیدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان اظهار کرد: در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، روحانیون و کارشناسان عقیدتی همراه با کاروان راهیان نور دانش آموزی اعزام می شوند تا علاوه بر برپایی نماز جماعت، بیان مسائل شرعی و احکام، بین آن ها و دانش آموزان ارتباط دوسویه و عمیقی ایجاد می شود.

وی افزود: این ارتباط چه قبل از اعزام و چه حین و بعد از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی پیوسته است و حفظ می شود، این ارتباط باعث می شود نه تنها سفر دانش آموزان همواره برایشان تداعی و یاد آوری می شود، بلکه در مدارس جهت تبلیغ و تشویق سایر دانش آموزان و همچنین جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر لرستان در خط مقدم پشتیبانی نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند

عشایر لرستان در خط مقدم پشتیبانی نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند