مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 23:152022-12-11اقتصادي

ماجرای دستبرد به اشیای گران قیمت مرسوله های پستی!


یکی از کارکنان اداره پست مرکزی مشهد که با همکاری نیروهای حراست دستگیر شده بود، راز دستبرد به اشیای گران قیمت مرسوله های پستی را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، به دنبال افزایش دستکاری در برخی مرسوله های پستی که از حالت بسته بندی استاندارد، خارج می شدند و همچنین شکایت بعضی از مشتریان مبنی بر کم شدن کالاهایی مانند گوشی تلفن همراه در مسیر ارسال تا دریافت، موضوع، اهمیت ویژه ای یافت و بدین ترتیب نیروهای حراست پست مرکزی برای بررسی غیرمستقیم و نامحسوس ماجرا وارد عمل شدند چرا که پست مجبور به پرداخت غرامت و خسارت به مشتریان خود شده بود.

تحقیقات ریزبینانه عوامل حراست به نتایجی رسید که نشان می داد یکی از کارکنان پیمانکاری در بخش حمل و جابه جایی مرسولات پستی احتمالا در دستکاری بسته ها نقش دارد.

بنابراین با به دست آمدن برخی اسناد و مدارک و سرنخ هایی از دخالت این مظنون 34 ساله، مراتب به نیروهای انتظامی گزارش شد.

این گونه بود که به دلیل حساسیت ماجرا و جلوگیری از خدشه به اعتماد عمومی، بی درنگ گروهی ویژه از افسران کارآزموده تجسس با هدایت مستقیم سرهنگ حسین قدیمی (رییس کلانتری شهید فیاض بخش) وارد عمل شدند و با همکاری عوامل حراست پست مرکزی، این مظنون جوان را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند، طولی نکشید که بازبینی و رصد دوربین های مداربسته ماجرای دستب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دستبرد به اشیای گران قیمت مرسوله های پستی!

ماجرای دستبرد به اشیای گران قیمت مرسوله های پستی!