مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 19:352022-12-11سياسي

لزوم تحقق مردم سالاری فرهنگی در کشور/ ظرفیت های مردمی استفاده شود


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی برای اجرای طرح های فرهنگی گفت: بوشهر قطب مقاومت در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر قطب مقاومت در کشور معرفی شده است، اظهار داشت: گردشگری مقاومت یکی از طرح های مهم است که استان بوشهر در این عرصه می تواند پیشتاز باشد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بازسازی ساختار فرهنگی در جامعه را یک ضرورت است، اضافه کرد: ساختار فرهنگی با رویه و روحیه انقلابی از محورهای مهم این نهاد است.

وی یکی از محورهای فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی را مردم سالاری فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: برای پایه گذاری مردم سالاری فرهنگی توجه ویژه شده و در این راستا نیاز به طراحی و تدوین نقشه و برنامه است.

حریزاوی با تاکید بر لزوم طراحی، الگوسازی و پرداختن به مردم سالاری فرهنگی تصریح کرد: مردم سالاری فرهنگی به معنی به میدان آوردن مردم در حوزه فرهنگ است زیرا فرهنگ مربوط به هیچ دستگاهی نیست و مرتبط با مردم است.

وی با اشاره به غفلت و یا کم کاری از مردم پایگی در حوزه هایی از جمله اقتصاد، فرهنگ و تربیت خاطرنشان کرد: باید اهتمام جدی برای پایه ریزی مردم سالاری فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تحقق مردم سالاری فرهنگی در کشور/ ظرفیت های مردمی استفاده شود

لزوم تحقق مردم سالاری فرهنگی در کشور/ ظرفیت های مردمی استفاده شود