مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-11اقتصادي

معرفی 3 محصول آماده تجاری سازی و ورود به بازار کشور


مدیر مرکز رشد پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با اشاره به محصولات عرضه شده این مرکز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گفت: - محصول جایگزین آنتی بیوتیک محرک رشد دام و طیور، سیمان زیستی و چغندرقند تراریخته آماده تجاری سازی و ورود به بازار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر میمندی پور درباره بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار اظهار کرد: نمایشگاه هر سال بهتر می شود، تعداد مراکز تحقیقاتی افزایش یافته و مراکز تحقیقاتی وزارتخانه های دیگر مانند وزارت جهاد کشاورزی نیز در نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: همچنین همزمانی برگزاری نمایشگاه ایران ساخت و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار باعث شد تا شاهد زنجیره ای از تولید ارزش فناورانه از سطح آمادگی 1 تا سطح آمادگی 9 در هر دو نمایشگاه به شکل همزمان باشیم.

عرضه دستاوردهای پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک عضو هیات علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در مورد دستاوردهای ارائه شده توسط این پژوهشگاه در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار اظهار کرد: ما فناوری های سطح آمادگی 3 به بالا تا 7 را که آماده سرمایه گذاری هستند در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 3 محصول آماده تجاری سازی و ورود به بازار کشور

معرفی 3 محصول آماده تجاری سازی و ورود به بازار کشور