مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-11بين الملل

رابطه صمیمی «بن سلمان» و تاجر فاسد لبنانی!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، غفیلی با کنایه به رفتار خشونت آمیز بن سلمان با علما در توییتر نوشت: «آیا بن سلمان همانند جرج نادر از علمای بزرگ، - فهد غفیلی، فعال سعودی، تصویری از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و جرج نادر تاجر لبنانی-آمریکایی منتشر کرد که نشان دهنده رابطه صمیمانه این دو نفر است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، غفیلی با کنایه به رفتار خشونت آمیز بن سلمان با علما در توییتر نوشت: آیا بن سلمان همانند جرج نادر از علمای بزرگ، استقبال می کند؟ گفتنی است؛ جرج نادر تاجر مشهور لبنانی-آمریکایی است که به عنوان رابط غیررسمی بین سیاستمداران واشنگتن و مقامات خاورمیانه، نقش ایفا می کند.

فساد اخلاقی و آزار جنسی کودکان در زندگی جرج نادر ننگی همیشگی بوده است که حتی دوستانش نیز به آن معترف بوده اند، این مسئله چندین بار برای نادر محکومیت های قضایی نیز در پی داشته است.

در موارد قبلی جرج نادر توانسته بود با پرداخت رشوه و حق السکوت های نجومی، از محکومیت نجات یابد، ولی ظاهرا این بار و در ماجرای تجاوز به یک کودک اهل چک، نتوانسته است از پیگرد قضایی بگریزد.

نادر مشاور محمد بن زاید آل نهیان در امارات و مشاور اریک پرنس، بنیانگذار بلک واتر (شرکت نظامی خصوصی آمریکایی فعال در زمینه خدمات لجستیک و سرویس های امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه صمیمی «بن سلمان» و تاجر فاسد لبنانی!

رابطه صمیمی «بن سلمان» و تاجر فاسد لبنانی!