مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:012022-12-11اقتصادي

پرداخت 900 میلیون تومان هزینه های زوجین نابارور در همدان


فریبرز نیاستی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از پرداخت 900 میلیون تومان در هزینه درمان نازایی و ناباروری بیماران در استان خبر داد و اظهار کرد: بیمه سلامت در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ویژه امسال اقدام به افزایش پوشش های بیمه ای زوجین نابارور کرده است.

 وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در حال حاضر 90 درصد از هزینه های زوجین نابارور استان در بخش دولتی توسط بیمه سلامت پرداخت می شود گفت: پرداخت90 درصد تعرفه بخش عمومی غیردولتی این زوجین در بخش خصوصی نیز از سوی بیمه سلامت یک اتفاق بزرگی است.

  مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خاطرنشان کرد: این خدمت جزو خدمات سرپایی است و باید با رقم 70 درصد محاسبه شود اما بر اساس تصمیمات صورت گرفته و به منظور حمایت مالی بیشتر از زوجین نابارور به طور استثنا پوشش 90 درصدی دارد که اتفاق کم نظیری است.

  وی تاکید کرد: امسال میزان مراجعات زوجین نابارور در دریافت خدمات درمانی افزایش یافته به طوریکه از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه 418 زوج نابارور خدمات درمانی دریافت کردند که رقمی بالغ بر 900 میلیون تومان است.

   نیاستی خاطرنشان کرد: این رقم سال گذشته مبلغی حدود 36 میلیون تومان بود که نشان می دهد امسال رشد قابل توجهی در اسناد هزینه و پرداختی زوجین نابارور و افزایش مراجعات داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 900 میلیون تومان هزینه های زوجین نابارور در همدان

پرداخت 900 میلیون تومان هزینه های زوجین نابارور در همدان