مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-11سياسي

نطق میان دستور نمایندگان مجلس/ درباره تمامیت ارضی خود با احدی شوخی نداریم


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست امروز یکشنبه 20 آذرماه مجلس، به محورهای مهمی همچون بیانیه چین در سفر اخیر رییس جمهور این کشور به عربستان و نقش جنبش دانشجویی در کشور پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست امروز یکشنبه 20 آذرماه مجلس، به محورهای مهمی همچون بیانیه چین در سفر اخیر رییس جمهور این کشور به عربستان و نقش جنبش دانشجویی در کشور  اشاره کردند.

در همین رابطه، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در نطق میان دستور خود، گفت: روز جهانی معلولان را پشت سر گذاشتیم لذا این روز را به همه معلولان که با عزمی ستودنی و اراده ای آهنین در محدودیت ها و کمبودها چیره می شوند تبریک می گویم.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم گرامیداشت این روز به تجلیل از چهره های موفق معلول و گرفتن عکس های یادگاری منحصر نشود و چالش ها و دغدغه های آنها در مسیر بهره مندی حداکثری از حقوق شهروندی و زمینه تسهیل تحصیل، ازدواج و اشتغال معلولان با افزایش عملی حمایت ها و سیاستگذاری موثر اجتماعی برطرف شود.

وی ضمن تبریک روز دانشجو، ادامه داد: دانشجویی که به تعبیر زیبای شهید بهشتی موذن جامعه است؛ یادآور 16 آذر 1332 و بیداری و بیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق میان دستور نمایندگان مجلس/ درباره تمامیت ارضی خود با احدی شوخی نداریم

نطق میان دستور نمایندگان مجلس/ درباره تمامیت ارضی خود با احدی شوخی نداریم