مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-11اقتصادي

سرانه پایین ورزشی در جوان ترین شهرستان چهارمحال و بختیاری


فرماندار لردگان با بیان اینکه سرانه وزرشی در این شهرستان به ازای هر نفر 10 سانتی مترمربع است، گفت: در حالیکه میانگین کشوری در سرانه ورزشی به ازای هر نفر یک متر مربع است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار لردگان با بیان اینکه سرانه وزرشی در این شهرستان به ازای هر نفر 10 سانتی مترمربع است، گفت: در حالیکه میانگین کشوری در سرانه ورزشی به ازای هر نفر یک متر مربع است.

رضا بابامیر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه شهرستان لردگان بالاترین آمار جمعیت جوان چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: آمار جمعیت جوان این شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر بوده، اما سرانه ورزشی این شهرستان بسیار پایین است.

فرماندار لردگان با بیان اینکه سرانه وزرشی در این شهرستان به ازای هر نفر 10 سانتی متر مربع است، افزود: در حالیکه میانگین کشوری در سرانه ورزشی به ازای هر نفر یک متر مربع است، بیش ترین تیم های ورزشی که در دسته یک و دو کشور در حال فعالیت هستند، مربوط به شهرستان لردگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای تکمیل پروژه های ناتمام ورزشی در شهرستان لردگان در سفر ریاست جمهوری اعتبار اختصاص پیدا کرده است، گفت: تعدادی پروژه نیمه تمام ورزشی در این شهرستان وجود دارد که عمر آن ها بالای 15 سال است، این پروژه ها در بخش بارز، منج و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه پایین ورزشی در جوان ترین شهرستان چهارمحال و بختیاری

سرانه پایین ورزشی در جوان ترین شهرستان چهارمحال و بختیاری