مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-10سياسي

آمار اغتشاشگران از زبان یک مقام قضایی


دادستان ویژه روحانیت غرب کشور گفت: آمار اغشاشگران بین 90 هزار نفر تا 500 هزار نفر بیشتر نیست و این آمار در مقایسه با جمعیت کشور خیلی محدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام اکبر بیگلری، امروز (19 آذر) در نشست جهاد تبیین که با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و مبلغان دینی در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به پیشرفت های کشور در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اوایل جنگ سیم خاردار هم برای مقابله با دشمن نداشتیم، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز در فنون نظامی در دنیا حرف برای گفتن داریم.

بیگلری با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی در دنیا، گفت: امروز به برکت اسلام به جایی رسیده ایم که پایگاه دشمنان در عین الاسد را هدف قرار می دهیم.

دادستان ویژه روحانیت غرب کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) ام القرای جهان اسلام است، گفت: امروز ایران اسلامی در دنیا صاحب نفوذ است.

وی تاکید کرد: امروز دنیا ایران اسلامی را به عنوان یک ابر قدرت می بیند و دشمنان تحمل دیدن اقتدار ما را ندارند.

بیگلری در ادامه با بیان اینکه دشمنان در طول عمر انقلاب اسلامی از هیچ توطئه ای برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دریغ نکرده اند، گفت: از همان روز های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای برچیده شدن انقلاب توطئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اغتشاشگران از زبان یک مقام قضایی

آمار اغتشاشگران از زبان یک مقام قضایی