مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-10سياسي

تمرکزمان نگهداشت شهر است


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در دیدار با امام جمعه، رییس و اعضای شورای شهر و شهردار طبس با تاکید بر ضرورت تعامل و هم افزایی شوراها و مدیران شهری در شهرهای مختلف کشور، - لزوم نگاه نرم افزاری به موازات نگاه سخت افزاری به شهر را ضروری برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر تشکری هاشمی در دیدار با امام جمعه، رییس و اعضای شورای شهر و شهردار طبس آمادگی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا برای ارائه هرگونه مشورت و همفکری در زمینه مسائل و مشکلات حوزه عمران شهری و حمل و نقل عمومی به مدیریت شهری طبس را اعلام کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با انتقال تجربیات خود، گره ای از مسائل و مشکلات مردم طبس باز کنیم.

وی با استقبال از تبادل اطلاعات و تقویت ارتباطات بین تهران و سایر شهرهای کشور از جمله طبس، افزود: با توجه به اراده مسئولان این شهر کویری با 50 هزار نفر جمعیت به مهاجرپذیری بیشتر، باید ببینیم این شهر چه میزان گنجایش برای ورود مهاجران جدید و افزایش جمعیت دارد؟ تشکری هاشمی، لزوم نگاه نرم افزاری به موازات نگاه سخت افزاری به شهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: در کلان شهری مانند تهران با درآمدهای محدود و هزینه های بالا برای اداره و مدیریت شهر، به دنبال توسعه شهری نیستیم و تمرکز و هنرمان، نگهداشت شهر است و البته در شهری مانند طبس نیز موضوع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکزمان نگهداشت شهر است

تمرکزمان نگهداشت شهر است