مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-10فرهنگي

ساخت فیلم کوتاه محمدرضا در شیراز


فیلم کوتاه داستانی، با موضوع حادثه حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، با نام محمدرضا در شیراز تولید شد.

- ایسنا/فارس فیلم کوتاه داستانی، با موضوع حادثه حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، با نام "محمدرضا" در شیراز تولید شد.

فیلم کوتاه داستانی محمدرضا ، توسط بهنام مسئله به عنوان کارگردان و مهدی بابایی به عنوان تهیه کننده، در مورد شهید محمدرضا کشاورز یکی از شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، تولید شده است.

کارگردان این فیلم گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)، ابعاد مختلفی را در خود دارد که یکی از آنها، مظلومیت شهدای این رخداد تلخ بود و ما بعد از مطالعه داستان زندگی آنان تصمیم به تولید این فیلم کوتاه گرفتیم.

بهنام مسئله با قدردانی از فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز و مدیر انجمن سینمای جوان فارس، گفت: این فیلم داستانی، برداشتی جزیی از زندگی کوتاه دانش آموز شهید محمدرضا کشاورز است.

کارگردان فیلم کوتاه محمدرضا، با بیان اینکه این فیلم داستانی، اولین فیلم کوتاه تولید شده پیرامون حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ(ع) است، گفت: در روند تولید مشکلاتی وجود داشت، بن بست هایی که شاید در خلال هر کار دیگری رخ می نمود منجر به توقف کار می شد اما به لطف خدا و یاری شهدا، کار جلو رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فیلم کوتاه محمدرضا در شیراز

ساخت فیلم کوتاه محمدرضا در شیراز