مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-10ورزشي

بهره مندی 4000 نفر در روستای خرتوت خراسان شمالی از خدمات بهداشتی


نماینده بنیاد علوی در خراسان شمالی از به بهره برداری رسیدن مرکز جامع سلامت در روستای خرتوت و بهره مندی 4 هزار نفر از مردم این منطقه از خدمات بهداشتی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده بنیاد علوی در خراسان شمالی از به بهره برداری رسیدن مرکز جامع سلامت در روستای خرتوت و بهره مندی 4 هزار نفر از مردم این منطقه از خدمات بهداشتی خبر داد.

غلام رضا رمضانیان، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان، مسئول پیاده سازی الگوی جامع آبادانی و پیشرفت است و همزمان با اجرای پروژه های بسیار در اقصی نقاط کشور، در خراسان شمالی و به ویژه شهرستان مانه و سملقان نیز حضوری فعال دارد، اظهار کرد: ️بنیاد علوی در شهرستان کمتر برخوردار مانه و سملقان، جدای از اقدامات انجام شده در حوزه های اشتغال و معیشتی، عمرانی و زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی، مسکن و ملزومات زندگی، آموزشی و تربیتی، تأمین جهیزیه و ورزشی، در حوزه بهداشتی و درمانی نیز حضوری جدی داشته است که از جمله آن می توان به خرید چند دستگاه یونیت دندانپزشکی و مشارکت در تعمیر و تکمیل مراکز بهداشتی درمانی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در دو روستای کم برخوردار زرد و خرتوت نیز بنیاد علوی احداث دو مرکز جامع سلامت روستایی را با هدف محرومیت زدایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 4000 نفر در روستای خرتوت خراسان شمالی از خدمات بهداشتی

بهره مندی 4000 نفر در روستای خرتوت خراسان شمالی از خدمات بهداشتی