مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-10سياسي

هاشمی طبا: چیزی از کمیته حقیقت یاب به دست نمی آید


ما باید ابتدا مسئله کشور را بشناسیم و در جهت حل مسائل مملکت حرکت کنیم، اگر در آن جهت حرکت نکنیم نوشتن قانون و گفتگو و امثال این ها هیچ مسئله و مشکلی را حل نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید مصطفی هاشمی طبا در گفتگو با ایلنا، درباره این که برای برون رفت کشور از بحران های این روز ها بحث های مختلفی مطرح می شود از جمله برگزاری رفراندوم، تاسیس هیات موسسان، گفتگو و سایر راه حل ها، ارزیابی شما در این خصوص چیست، گفت: اصلا باید ببینیم مشکل مملکت ما چیست؟ آیا ما مشکل قانون و قانون اساسی داریم؟ به قول آقای قالیباف هر قانونی برای خودش خوانشی دارد، ایشان گفتند ما باید خوانش خودمان را از قانون اساسی تغییر دهیم؛ بنابراین هر چیزی که درست نوشته شود یک جور دیگری تعبیر و اجرا می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: اسلام هم قرائت های مختلف دارد، اهل تسنن یک قرائتی دارند، ما شیعه ها یک قرائتی داریم، خوارج یک قرائتی دارند، ما باید سیاست های خودمان را درست کنیم در غیر این صورت اگر قانون اساسی هم یک جور دیگر نوشته شود، هیچ اتفاق خاصی نمی افتد.

وی با بیان این که معتقدم در حال حاضر مسئله اصلی در کشور ما مسئله سیاسی نیست، بیان کرد: درست است که ممکن است کسانی که تظاهرات می کنند حرف های سیاسی بزنند، اما این حرف ها مشکل مملکت ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی طبا: چیزی از کمیته حقیقت یاب به دست نمی آید

هاشمی طبا: چیزی از کمیته حقیقت یاب به دست نمی آید