مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-10اقتصادي

قرارداد «شهروند ایرانیان» لغو شد


مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای شهروند درباره تأسیس «شهروند محله»، توسعه فروشگاه های شهروند در خارج از استان تهران و چرایی عدم حضور در بازار میادین میوه و تره بار، - مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای شهروند درباره تأسیس شهروند محله ، توسعه فروشگاه های شهروند در خارج از استان تهران و چرایی عدم حضور در بازار میادین میوه و تره بار، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود قربانیان درباره روند ایجاد و تأسیس شهروند محله ، توضیح داد: شهروند محله همان فروشگاه های فرانچایز (اعطای نمایندگی) است که باید در قالب مشارکت شهروندی تأسیس شود.

مدیرعامل شرکت شهروند، ایجاد فروشگاه های فرانچایزی را نیازمند یک سری مقدمات قانونی نظیر سیستم نرم افزاری، سفارش گذاری، نرم افزار مالی، شبکه تأمین، مدل قراردادی و مشارکتی اعلام کرد و افزود: یک سری از این اقدامات مقدماتی اجرا شده است.

البته فراخوان مشارکت در ایجاد شهروند محله هم منتشر شده است.

قربانیان ضمن اشاره به ثبت نام تعدادی از متقاضیان در سراسر کشور، گفت: بیش از 50 درخواست در استان های کشور (به جز تهران) در سامانه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه طی 27 سال گذشته تاکنون شهروند به خارج از تهران توسعه پیدا نکرده است، عنوان کرد: برای همکاری با شهرستان های دیگر ابتدا باید یک فروشگاه جامع مرکزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد «شهروند ایرانیان» لغو شد

قرارداد «شهروند ایرانیان» لغو شد