مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:452022-12-10بين الملل

نگرانی از وضعیت امنیتی پارلمان آلمان پس از توطئه برای کودتا


سیاستمداران آلمانی خواستار اقدامات امنیتی بهتر برای پارلمان پس از یک توطئه عجیب کودتا از سوی افراط گرایان جناح راست شدند.

- سیاستمداران آلمانی خواستار اقدامات امنیتی بهتر برای پارلمان پس از یک توطئه عجیب کودتا از سوی افراط گرایان جناح راست شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سباستین هارتمان قانونگذار سوسیال دموکرات آلمان گفت، مقام ها باید یک بازبینی کامل درباره مفهوم امنیت پارلمان داشته باشند.

وی ادامه داد، دست داشتن یک قانونگذار سابق در این توطئه کودتا نشان می دهد که پارلمان آلمان باید مجوزهای امنیتی کارمندان و آنهایی که مجوز ورود به ساختمان را دارند، بازبینی کند.

این قانونگذار آلمانی همچنین به رسانه های محلی این کشور گفت: معتقدم که این سیاستمدار سابق به کمک دوستانش در پارلمان برای به رسمیت شناختن برنامه های کودتا امید داشته است.

بریجیت مالساک-وینکه مان ، قانونگذار سابق حزب آلترناتیوی برای آلمان که یک حزب جناح رستی است در میان مظنونانی است که روز چهارشنبه بابت برنامه هایی برای یورش به پارلمان و ایجاد یک ناآرامی سراسری با هدف سرنگونی دولت به وسیله خشونت دستگیر شده است.

حزب سبز نیز نگرانی خود را بابت نقش یک قانونگذار سابق جناح راستی در این توطئه کودتا ابراز داشته و خواستار اقدامات امنیتی بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از وضعیت امنیتی پارلمان آلمان پس از توطئه برای کودتا

نگرانی از وضعیت امنیتی پارلمان آلمان پس از توطئه برای کودتا