مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:362022-12-10اقتصادي

از کاهش ضایعات محصولات کشاورزی تا توسعه گردشگری کشاورزی


کاهش هزینه های تولید، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، کشاورزی تلفیقی، توسعه صنایع تبدیلی و جانبی و توسعه گردشگری کشاورزی راهکارهای یک کارشناس کشاورزی برای افزایش درآمد کشاورزان است.

- ایسنا/کرمانشاه کاهش هزینه های تولید، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، کشاورزی تلفیقی، توسعه صنایع تبدیلی و جانبی و توسعه گردشگری کشاورزی راهکارهای یک کارشناس کشاورزی برای افزایش درآمد کشاورزان است.

مهندس رمضان رویین تن در گفت و گو با ایسنا، یکی از راهکارهای افزایش درآمد کشاورزان را کاهش هزینه های تولید عنوان کرد و افزود: با اجرای دقیق عملیات کشاورزی حداقل 30 درصد هزینه های تولید کلیه محصولات کشاورزی کاهش پیدا خواهد کرد.

رویین تن از کاهش ضایعات محصولات کشاورزی به عنوان یکی دیگر از راهکارهای افزایش درآمدهای کشاورزان یاد کرد و گفت: در شرایط موجود به طور متوسط 20 درصد محصولات تولیدی در مراحل تولید، توزیع و مصرف ضایع می شود و با برنامه ریزی برای کاهش ضایعات کشاورزی امکان حفظ بخش زیادی از تولیدات کشاورزی فراهم است.

رییس پیشین جهادکشاورزی کرمانشاه اضافه کرد: با اندکی برنامه ریزی برای کاهش ضایعات بخش کشاروزی می توان در استانی مثل کرمانشاه حداقل 700 هزار تن به تولیدات بخش کشاورزی اضافه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کاهش ضایعات محصولات کشاورزی تا توسعه گردشگری کشاورزی

از کاهش ضایعات محصولات کشاورزی تا توسعه گردشگری کشاورزی