مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-10حوادث

هشدار پزشکی قانونی درباره افزایش گازگرفتگی در فصل سرما


مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران نسبت به افزایش مرگ های ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن همزمان با سرد شدن هوا و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز، - مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران نسبت به افزایش مرگ های ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن همزمان با سرد شدن هوا و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی فروزش در این باره گفت: در سال 1397،یکصدوشصت هشت نفر ودرسال گذشته 136نفر در استان تهران به علت مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخته اند که این تعداد نسبت به سال نودوهفت 19درصد کاهش داشته است.

لذا رعایت اصول ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز الزامی است.

دکترفروزش مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام نمود: استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی بدون دودکش، نقص در دودکش و نشت گاز به فضای مسکونی، استفاده از وسایل خوراک پزی برای گرمایش و نبود تهویه درست و مناسب محیط از جمله مهمترین دلایل تولید و تجمع گاز CO در منازل و اماکن تجاری و اداری است.

در این گفتگوخطاب به مردم آمده است: برای تأمین گرمای منزل یا محل کار خود به هر وسیله ای متوسل نشوید و شهروندان باید در خصوص اصول ایمنی از کارشناسان این امر کمک بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پزشکی قانونی درباره افزایش گازگرفتگی در فصل سرما

هشدار پزشکی قانونی درباره افزایش گازگرفتگی در فصل سرما