مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 00:152022-12-09سياسي

توجه ویژه به معیشت معلمان در برنامه هفتم توسعه


نماینده مردم اردبیل نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه به معیشت معلمان در برنامه هفتم توسعه شد.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه به معیشت معلمان در برنامه هفتم توسعه شد.

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی 18 آذر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با حضور وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه به معیشت معلمان در برنامه هفتم توسعه شد و اظهار کرد: در این برنامه معلمان در تعیین حقوق و سطح بندی شغلی باید همانند اعضای هیأت علمی دانشگاه ها در نظر گرفته شوند.

وی از کم توجهی به مقوله معیشت فرهنگیان انتقاد کرد و یادآور شد: کار به جایی رسیده که معلم برای جبران هزینه های زندگی خود به شغل دوم نظیر فعالیت در تاکسی اینترنتی یا مشاور املاک روی آورده و این در شأن معلم نیست.

بدری در ادامه با بیان اینکه در منطقه بندی پذیرش کنکور، استان اردبیل با مشکل جدی مواجه شده است، یادآور شد: یکی از دلایل پایین آمدن درصد قبولی و سطح رتبه داوطلبان کنکور در استان اردبیل نیز همین امر است که نیاز به بازنگری دارد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه در حال حاضر شاهد ناعدالتی در بحث توزیع امکانات آموزشی در بین مدارس کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به معیشت معلمان در برنامه هفتم توسعه

توجه ویژه به معیشت معلمان در برنامه هفتم توسعه