مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 22:052022-12-09اقتصادي

افزایش چهار تا پنج برابری اعتبارات احیای قنوات


معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی از افزایش چهار تا پنج برابری اعتبارات احیای قنوات خبر داد.

- فریبرز عباسی در کارگروه کشاورزی اسدآباد که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال خوشبختانه در حوزه قنوات از لحاظ اعتباری شرایط خیلی خوبی داریم به طوریکه اعتبارات آن رشد چشمگیری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مجلس برای نخستین بار از محل اعتبارات محرومیت زدایی اعتباراتی را به قنوات اختصاص داد که این امر از نقش موثری در رشد چشمگیر اعتبارات امسال قنوات برخوردار بوده است.

عباسی در ادامه تصریح کرد: از محل تهاتر نفت در حوزه معاونت آب و خاک با پیگیری لازم در یک سال گذشته وزارت جهادکشاورزی سه تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، وزارت دفاع و با قرارگاه امام حسن (ع) منعقد کرده که از محل یکی از قراردادها 1000 میلیارد تومان برای قنوات کل کشور تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به افزایش چهار تا پنج برابری اعتبارات قنوات یادآور شد: به طور قطع با اختصاص و تخصیص این میزان اعتبار به حوزه قنوات، اعتبار حوزه قنوات استان ها نیز با افزایش اعتبار بیشتری روبرو شده و مشکل بسیاری از قنوات سطح کشور مرتفع می شود.

عباسی ادامه داد: در بحث خشکسالی هم جدول توزیع اعتبارات در سازمان برنامه و بودجه بوده که از آن اعتبارات هم بخشی برای قنوات در نظر گرفته شده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چهار تا پنج برابری اعتبارات احیای قنوات

افزایش چهار تا پنج برابری اعتبارات احیای قنوات