مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-09سياسي

وزارت کشور نمی تواند بانی کمیته حقیقت یاب باشد


خود وزارت کشور یک طرف ماجرا است و نمی تواند بانی تشکیل کمیته حقیقت یاب باشد، البته می تواند عضو باشد که قطعا عضو است و حضور دارد اما کار باید دست یک نهاد ترجیحاً غیردولتی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایلنا، در رابطه با تشکیل کمیته حقیقت یاب توسط وزارت کشور و انتظار برای حضور نمایندگانی از معترضان در آن، گفت: به عقیده من اگر قرار بر تشکیل کمیته حقیقت یاب باشد، چنین اقدامی باید توسط یک مرجع بی طرف انجام شود و دبیر خانه یا مرکز فعالیتش در یک نهاد دیگر باشد.

وی ادامه داد: خود وزارت کشور یک طرف ماجرا است و نمی تواند بانی تشکیل کمیته حقیقت یاب باشد، البته می تواند عضو باشد که قطعا عضو است و حضور دارد اما کار باید دست یک نهاد ترجیحاً غیردولتی باشد.

برای مثال پیشنهاد من این است که سازمان تبلیغات اسلامی کمیته حقیقت یاب تشکیل دهد و دبیرخانه این کمیته در این سازمان استقرار پیدا کند.

ایزدخواه در پاسخ به اینکه آیا نیاز به تشکیل چنین کمیته ای از سوی قوه قضاییه نیست؟ ، اظهار داشت: قوه قضاییه ابزار خودش را دارد و در حال تشکیل جلسات دادگاه است، در آنجا هم بالاخره کار قاضی همین حقیقت یابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور نمی تواند بانی کمیته حقیقت یاب باشد

وزارت کشور نمی تواند بانی کمیته حقیقت یاب باشد