مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-08اقتصادي

تسهیلات مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان افزایش یافت


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از افزایش سقف تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی خبر داد.

- حامد آرامش در شورای اشتغال گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه مورد نیاز شاغلین خانگی و پیگیری های دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت متبوع، سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به یک صد و پنجاه میلیون تومان و سقف تسهیلات پشتیبان یا کارفرمایی به ازای بکارگیری افراد مددجو متناسب با سقف فردی حداکثر تا چهار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: این رشد 50 درصدی در تسهیلات فردی و 100 درصدی در تسهیلات پشتیبان، بیانگر توجه دولت مردمی سیزدهم به ایجاد اشتغال پایدار، رفع بیکاری، فقرزدایی و حمایت از زنان و جوانان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان با داشتن فرهنگ غنی از شمال تا جنوب دارای ظرفیت های ممتازی برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی است و رویکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی و بانک های عامل، حمایت از فعالان این حوزه است.

آرامش افزود: دولت سیزدهم با تسهیل گری و مانع زدایی در صدور مجوزهای کسب وکار، به ویژه مجوز مشاغل خانگی، توجه به امر اشتغال را بصورت عینی و عملی نمایان کرده است و می بایست جویندگان کار بویژه بانوان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان افزایش یافت

تسهیلات مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان افزایش یافت