مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-08سياسي

26 گروه جهادی قرآنی در لرستان فعالیت دارند


فرمانده سپاه لرستان با اشاره به ارائه آموزش های قرآنی به 10 هزار نفر توسط سپاه این استان گفت: در حال حاضر 26 گروه جهادی قرآنی در استان فعال هستند که از این تعداد، - دو گروه در سطح کشور ممتاز هستند.

مرتضی کشکولی در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: بخش زیادی از جوانان عضو بسیج هستند، اما سپاه عضو شورای توسعه فعالیت های قرآنی نیست، البته فعالیت های قرآنی سپاه لرستان در حوزه های مختلف انجام می شود.

وی با اشاره به فعالیت مدارس قرآنی و تخصصی و نیز مهدهای قرآنی در سپاه لرستان گفت: بیش از 70 مهد قرآنی توسط سپاه لرستان راه اندازی و فعالیت های قرآنی خود را در سطح جامعه انجام می دهند.

کشکولی به فعالیت 26 گروه جهادی قرآنی در لرستان اشاره کرد و با بیان اینکه از این تعداد دو گروه در سطح کشور ممتاز هستند، افزود: در سال قبل 10 هزار نفر در برنامه های قرآنی سپاه لرستان شرکت کردند.

فرمانده سپاه لرستان به فعالیت پنج هزار و 300 حلقه صالحین در سپاه لرستان اشاره کرد و با بیان اینکه بخش مهمی از سرفصل های حلقات صالحین به امور قرآنی می پردازد، گفت: در سال جاری هفت هزار و 691 نفر در مسابقات قرآنی سپاه لرستان شرکت کرده اند و در حال حاضر تربیت 10 هزار حافظ و متربی قرآن در دستور کار سپاه لرستان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 گروه جهادی قرآنی در لرستان فعالیت دارند

26 گروه جهادی قرآنی در لرستان فعالیت دارند