مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 08:302022-12-08حوادث

تصادف و ضرب وشتم کارشناسان اورژانس قزوین


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: در پی وقوع تصادف خودرو و آمبولانس در شهر اسفرورین واقع در شهرستان تاکستان، راننده خودرو اقدام به ضرب وشتم کارشناسان اورژانس کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر حسن اسماعیلی اظهار کرد: مأموریتی در تاریخ 16 آذر 1401 مبنی بر تصادف 2 خودرو شخصی به پایگاه اسفرورین اعلام شد که کارشناسان این پایگاه جهت پوشش آن به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از انتقال مصدومین به بیمارستان و در مسیر بازگشت از مأموریت، خودرویی با سرعت بالا از پشت با آمبولانس برخورد کرد.

این مسئول عنوان کرد: کارشناسان پایگاه اسفرورین به دنبال تصادف این خودرو با آمبولانس دچار تروما (ضربه) به سر و گردن شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین بیان کرد: آمبولانس پایگاه دانسفهان برای انجام معاینات و آسیب های احتمالی به کارشناسان اورژانس به محل تصادف آمبولانس اسفرورین اعزام شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس به بررسی راننده خودرو که دچار آسیب شده بود پرداخته و اعلام کردند لازم است عوامل انتظامی جهت انجام امور قانونی به محل حادثه مراجعه کنند.

وی افزود: در این هنگام راننده خودرو به سمت آنان حمله ور شده و اقدام به فحاشی و ضرب وشتم کارشناسان اورژانس که در تصادف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف و ضرب وشتم کارشناسان اورژانس قزوین

تصادف و ضرب وشتم کارشناسان اورژانس قزوین